Kiekvieno verslo tikslas yra uždirbti daugiau. Žinoma, kad jis gali turėti paralelių tikslų, kurie yra susiję su socialine atsakomybe arba pagalba gamtai, tačiau be pelno – nebus ir galimybių augti.
Padidinti esamus pardavimus – sunkus darbas. Įveikiamas tikrai kiekvienam verslui, tačiau dažniausiai reikia apjungti kelias skirtingas reklamos opcijas, kad rezultatas būtų patenkinantis ir net pranokstantis poreikius.
Apie skaitmeninio marketingo galimybes pasakoja marketingo guru Jonas.
Google reklama – kai reikia greito efekto
Viena dažniausiai linksniuojamų rinkodaros galimybių yra Google reklama. Nors Google reklamos galimybės yra labai plačios (ji gali padėti ne tik “smūgiškai” auginti pardavimus, tačiau ir gerinti verslo vardo reputaciją) visgi, būtent siekiant per trumpesnį laiko tarpą parduoti greičiau – labiausiai atsiperka.
„Jeigu norite išparduoti prekes, skelbiate akciją – geriausia užsakyti Google reklamą, kadangi ji pagal tam tikrus raktinius žodžius, pagal Jūsų parduodamas prekes bus matoma interesantams, kurie tikėtina, kad pirks. O jeigu dar siūlote gerą kainą…“,- teigia Jonas.
Tiesa, Google ads gerai pasitarnauja ir siekiant ilgalaikio efekto. Ir jokio skirtumo, ar bus pasirinkta tekstinė reklama, kuri matoma paieškos sistemoje, ar vaizdinė, kuri pateikta kitose, dažniausiai tematika susisietose svetainėse.
„Svarbu atsiminti, kad Google reklama nustos veikti iš karto, kai tik bus nutrauktas mokėjimas už paslaugas. Tačiau per užsakymo periodą galite susiburti didelį ištikimų klientų ratą, kurie vėliau ir nebematydami reklamos – vis tiek ateis pirkti pas jus. Reikia tik juos įtikinti, kad jūs esate geriausi“,- pataria Jonas.
SEO paslaugos – ilgalaikiam rezultatui
Jeigu Google reklama tarnauja tik tol, kol ji yra užsakyta, tai SEO paslaugos kaip tik padeda pasiekti ilgalaikį rezultatą. Net ir nustojus investuoti į SEO paslaugas – bus galima ilgus metus gauti naudą. Žinoma, efekto ilgumo periodas priklauso nuo to – kiek per tą laiką nuveiks Jūsų konkurentai, tad reklama turi veikti visada siekiant geriausios kokybės.
„SEO labiausiai vertinama dėl to kad ši reklama – tai kaip ne reklama, ji neerzina naršytojų. Šiais laikais reklamos yra tiek daug, kad kai kurie žmonės specialiai neperka iš tų, kurie reklamuoja labai įkyriai. Čia SEO yra karalius, kadangi tai reklama, kuri naudinga ne tik verslui, tačiau ir naršytojui“,- atsako specialistas.
Sudominkite klientus
Nepriklausomai nuo Jūsų pasirenkamos reklamos – reikia ieškoti būdų, kurie gali padėti sudominti žmones ir padaryti juos Jūsų klientais. Metodų ir priemonių yra, tad kiekvienas verslas turėtų rinktis pagal savo galimybes.
Visada pasitarnauja akcijos, taip pat ir specialūs pasiūlymai, kurių metu už vieną kainą galima gauti daugiau prekių ir panašiai. Dėmesio vertos nuolaidos, kurios duodamos užsisakius naujienlaiškius ir kitos opcijos. Marketingo specialistai jų žino tikrai labai daug, tad konsultacijos metu pasiūlys tinkamiausias konkrečiam verslui.
Kuo esate geresnis nei Jūsų konkurentai?
Galiausiai, pirmiausia reikia ne bandyti įsiūlyti prekes arba paslaugas, tačiau ir pačiam sau atsakyti – kuo esate geresnis nei Jūsų konkurentai. Tai suvokus bus galima paprasčiau pasiūlyti klientams tai, ko reikia, kad jie rinktųsi Jus, o ne kitus. Taip pat bandykite skaityti psichologines knygas, kuriose pateikti svarbiausi gero pardavėjo žingsniai. Dažniausiai visi jie veda į tai, kad tik gerai pažinus savo klientą, gebant į jį įsikūnyti – žinosite kokia reklama jam būtų įtaigiausia.